
Ki az asszisztensed?
Eiler Judit vagyok. Én segítek neked rendszerezni a vállalkozásod körüli dolgokat.
Amikor általános iskolás voltam, kaptunk egy feladatot. Le kellett rajzolni, hogy mivel fogunk foglalkozni felnőtt korunkban, hol fogunk dolgozni. Én egy emeletes irodaházat rajzoltam, ahol fentről a második emeleten fénylő ablakokkal jeleztem, hogy ott képzelem el az én irodámat. Gyerekként azt láttam a filmekben, hogy a legfelső emeleten a főnökök vannak. S azt gondoltam, az alattuk lévő szint tökéletes lesz nekem.
Már akkor is úgy éreztem, a vezetők közelében leszek – hiszen tőlük sokat lehet tanulni – , de hogy miképpen, az az elmúlt 10 év során változatos volt. Kezdetben gyakornokként majd alkalmazottként, ma pedig szabadúszó asszisztensként, partnerként támogatom a vezetőket tanácsadói szemlélettel.
Hiszek benne, hogy a folyamatos fejlődés és növekedés eszköze a rendszerek kiépítése és alkalmazása, melyek hozzájárulnak a hatékony működéshez. Legyen ez akármennyire kicsi szervezet is, vagy akár csak egy fős vállalkozói forma.
Ha itt vagy az oldalamon egészen biztosan látod a gyakorlatban is, hogy mennyire fontos, hogy ne folyjanak szét a dolgok a vállalkozásod körül 🙂
Szakmai részletek:
2012-ben diplomáztam Gazdálkodási és menedzsment alapszakon, vállalkozás-szervezés főszakirányon. Kicsi korom óta tudom, hogy közgazdász szeretnék lenni. Főiskola után szereztem további pénzügyi és számviteli ismereteket egy képzésen. Az elmúlt 8 évben irodavezetés mellett, lehetőségem volt fejleszteni menedzseri készségeimet, miközben sportcsatornák által élőben közvetített eseményeket szerveztem. Eközben tapasztalatot szereztem marketing területen is: események marketing tervének kidolgozásában és annak megvalósításában, közösségi média oldalak menedzselésében, tartalomírásban, offline anyagok gyártatásában és egyéb folyamatokban. Ezek mellett Vendéglátásszervező végzettséggel is rendelkezem. Szakmai múltamról bővebben LinkedIn profilomon tájékozódhatsz.